Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

ΤΣΙΓΑΡΟ...Να το κόψω???...Ίσως ΑΥΡΙΟ!!!

Φίλοι μου, γεια σας,

Διαβάζω τις ιστορίες σας και πραγματικά σας ζηλεύω. Οι προσπάθειες σας και τα αποτελέσματά σας, με κάνουν να το σκέφτομαι σοβαρά. Το έχω ξανασκεφτεί και στο παρελθόν, αλλά ποτέ δεν πήρα την μεγάλη απόφαση. Ίσως, με την βοήθειά σας, τα πράγματα να αποδειχθούν πιο εύκολα.

Διαβάζω τις ιστορίες σας και κάνω ένα τσιγάρο. Σκέφτομαι ότι ΑΥΡΙΟ είναι μία καλή μέρα για να αρχίσω την προσπάθειά μου. Το έχω ξανασκεφτεί αρκετές φορές, αυτό το άτιμο το ΑΥΡΙΟ. Αλλά πάντα αργεί να έρθει. Βοηθήστε με, όπως κάνατε και με τόσους άλλους Friends.

Περιμένω τις προτροπές σας, τα καλά σας λόγια, την συμπαράστασή σας, ακόμη και τα "καντήλια" σας. Όλα ευπρόσδεκτα. Βοηθήστε με, ώστε το επόμενο ΑΥΡΙΟ να μην αργήσει πολύ. Προς το παρόν, συνεχίζω να καπνίζω και δεν το κρύβω, ΜΕ ΔΑΚΡΥΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ, προσμένω αυτό το ΑΥΡΙΟ με λαχτάρα.

Θα συνεχίσω να διαβάζω για να πάρω κουράγιο, να πάρω την μεγάλη απόφαση, να πάρω τα μηνύματά σας. Πιστεύω στην συντροφικότητα και στην δύναμή της. Την συντροφικότητα που προσφέρει το ταίρι σου, ο παιδικός σου φίλος, μία κοινότητα σαν αυτή των Friends. Την χρειάζομαι, για να μου θυμίζει οτι, εκτός από τους δικούς μου ανθρώπους, υπάρχουν και κάποιοι άλλοι "εκεί έξω", που με σκέφτονται, που ενδιαφέρονται, που δεν πρέπει να τους απογοητεύσω. Αν το έχω αυτό, δεν νομίζω να αποτύχω.

ΑΥΡΙΟ, είμαι σίγουρος, ξημερώνει μία καλύτερη μέρα.

Φιλικά,

Panos (Ideal Hillmaster - Scott Genius MC30)
Πηγή: Cyclist.gr

«Αυτή την μέθοδο ακολούθησα («εκτέθηκα» δημοσίως) όταν αποφάσισα να κόψω το τσιγάρο προκειμένου να βοηθηθώ σε μία προσπάθεια η οποία τελικά αποδείχθηκε υπέρ του δέοντος εύκολη. Είναι αλήθεια. Όλα βρίσκονται στο μυαλό μας και εάν καταφέρουμε να το χαλιναγωγήσουμε, μπορούμε να πετύχουμε πραγματικά σπουδαία πράγματα.»

1 σχόλιο:

  1. Πέντε χρόνια πριν, αποφάσισα ότι έπρεπε να κόψω το τσιγάρο. Δεν ήξερα πως, φοβόμουνα την αντίδραση του οργανισμού μου. Φοβόμουνα την αντίδραση του μυαλού μου. Σκέφτηκα και τελικά κατέληξα στην παραπάνω μέθοδο, η οποία με βοήθησε να το κόψω άμεσα και εύκολα, πολύ εύκολα.

    Ποιά ήταν η μέθοδος; Να βρω έναν τρόπο να "εκτεθώ" και να "δεσμευτώ". Να εκτεθώ σε μία ομάδα ανθρώπων οι οποίοι θα με υποστήριζαν και θα με παρότρυναν σε αυτό μου το εγχείρημα και να δεσμευτώ απέναντί τους, ότι θα αναφέρω την πρόοδό μου και τελικά θα πετύχω το επιθυμητό αποτέλεσμα;

    Χρησιμοποιώντας το forum που αναφέρω ως πηγή, μπορείτε να δείτε τις συνομιλίες, τις παραινέσεις και την ηθική υποστήριξη που ακολούθησε, αλλά και την "αναφορά προόδου" που έδινα στους υποστηρικτές μου.

    Προσπαθήστε το, εγώ τα κατάφερα, απλά και γρήγορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Επιλογές από το Twitter